Status

Blank
Happy Family Day to all my Canadian friends who get it. Happy President's Day to all my American friends Feb 17 - 11
Showing 5 of 11 See All
1580318_tn?1407339099
Shannon79 It's K's fault. Thanks K!!!!
Feb 17
982214_tn?1407809791
krichar The west is best... LOL!!!
Feb 18
1580318_tn?1407339099
Shannon79 You can keep the winters you guys get! :-P
Feb 18
982214_tn?1407809791
krichar Its been warm this week, hahaha
Feb 18
1580318_tn?1407339099
Shannon79 It's been decent here too. Not gonna last though
Feb 18

Recent Status Updates

Blank
A girlfriend of mine just dropped off a dozen cobs of corn to me. Right fresh out of the farmer's crop. Mmmmm can't wait to sink my teeth into them for dinner Sep 19 - 18
Showing 5 of 18 See All
1580318_tn?1407339099
Shannon79 Haha are you eating what I'm eating, Ellen?
Sep 20
1580318_tn?1407339099
Shannon79 That sounds awesome Des!
Sep 20
547913_tn?1317359267
jimi1822 The best way to cook corn is to put them in a pot with cold water when it comes to a boil let it boil for 2 minutes remove the corn put sone organic butter on and EnJoy =0)
3 hrs ago
6990909_tn?1402598510
jugglin Yes, fresh veggies!  Nothing quite like it!
1 hr ago
1580318_tn?1407339099
Shannon79 Jimi I put them on the BBQ and grilled them. So delicious! Fresh veggies are the best!
1 hr ago
Blank
Hurray for Friday! Sep 19 - 1
Avatar_f_tn
MyMelBgirl Yes Yes!!
Sep 19
Blank
The cornbread and chili were absolutely delicious! (I posted a pic of dinner) Haha Sep 17 - 1
5575813_tn?1410897836
Hollus Glad it was wonderful!! :-D
Sep 17
Blank
Making homemade chili and homemade cornbread for dinner. Mmmmmmm! Sep 17 - 11
Showing 5 of 11 See All
1580318_tn?1407339099
Shannon79 Smells sooooo good in here
Sep 17
6990909_tn?1402598510
jugglin Yuck...chilly here...I dread winter.:(  I know it's REALLY hot there Ellen..but I would take hot over cold any day.:)
Sep 17
2020005_tn?1404435525
KTowne We had chilly today here too!!! Usually make corn bread too but we're all feeling pretty crappy in my household so no one would have eaten it, lol!
Sep 17
Avatar_f_tn
MyMelBgirl Yes me to G. We have AC so M, the pups and I are cool. DH got stuck in a fire truck with engine problems and had no way to stay cool for 2 hours till he got towed to the garage. It was 108
Sep 17
6990909_tn?1402598510
jugglin Poor DH!  That is when the heat is not such a good thing!:(
Sep 17
Blank
Follow up next week with O.B. Also going to ask about getting tied up as we're done having kids. Just trying to decide which one of us is going under the knife :-\ Sep 15 - 17
Showing 5 of 17 See All
Avatar_f_tn
MyMelBgirl Aspirate sperm if that's even possible.  
Sep 15
1580318_tn?1407339099
Shannon79 No we're definitely done having babies. DH just turned 50. He doesn't really want a teenager when he's ready to retire. Haha
Sep 15
Avatar_f_tn
MyMelBgirl Yeah I wouldn't either I don't think. When Mel is 20 DH will be 60
Sep 15
1580318_tn?1407339099
Shannon79 As it is, when Preston is 20, DH will be 68. And I'll be 53. Oh good lord, I shouldn't have said that or thought it :-\
Sep 15
982214_tn?1407809791
krichar I go with a vasectomy... Aren't they covered here? And it's a day procedure... Seeing as your home with the boys it'll be hard with an insicion healing
Sep 15
Post Comment Cancel
See All >