Status

Blank
Holy crap! My pulse at rest is 126 BPM. From that allergy pill on Saturday. I would've thought the side effects  would have gone away by now 02/14 - 32
Showing 5 of 32 See All
1580318_tn?1434981977
Shannon79 I'm hoping so. He's afraid to come near me cause he doesn't want to catch it. He had something similar a couple weeks ago
02/14
6990909_tn?1435279416
jugglin Mom is always the last to catch it and nobody to help her.:( Do ur best to take it easy!
02/14
1580318_tn?1434981977
Shannon79 It seems that way, j. There's a commercial for a cold med (can't remember which one). It says for a mom, there are no sick days. Ain't that the absolute truth! I am trying
02/14
4810126_tn?1432046622
EvolverU Shannon, I hope you feel better soon. (No rest for superheros, eh?;)) Sending you healing, my friend!
02/14
1580318_tn?1434981977
Shannon79 Lol no there isn't. Thanks E!
02/14

Recent Status Updates

Blank
Today is Reilly's last day of grade 4! Where did those years go???? Jun 25 - 4
982214_tn?1407809791
krichar It goes by so fast!! S writes his last final exam today and then onto grade 10!!
Jun 25
1580318_tn?1434981977
Shannon79 Wow that's crazy K!!!
Jun 26
5575813_tn?1428253630
Hollus They go fast don't they?! My niece will also be going into 5th grade next year but it seems like only yesterday we were welcoming her into the world!
Jun 28
1580318_tn?1434981977
Shannon79 Exactly hollus! He's gonna be 10 soon!
Jun 29
Blank
Happy Hump Day!! Jun 24 - 1
6077797_tn?1435620843
veronica0808 Right back at ya!! Lol
Jun 24
Blank
Posted a pic of my first ever trifle! Jun 21 - 4
12940884_tn?1433209744
Belle313 Looks berry yummy!! Gonna make something festive for the 4th that's red white and blue too!
Jun 21
5575813_tn?1428253630
Hollus Mmmm... You make so many yummy things!!
Jun 21
5575813_tn?1428253630
Hollus Mmmm... You make so many yummy things!!
Jun 21
1580318_tn?1434981977
Shannon79 You should do a trifle E! I was surprised at how easy it was. Thanks hollus!
Jun 22
Blank
TGIF! But so darn wet out! :-/ Jun 12 - 0
Blank
Monday you s*ck! Jun 08 - 8
Showing 5 of 8 See All
Avatar_f_tn
mandaszoo : )
Jun 08
7282682_tn?1397241335
nonights Any particular reason it s*cks? Or just because it is Monday?
Jun 08
1580318_tn?1434981977
Shannon79 It's just Monday. Monday and I have never been good friends haha
Jun 08
1302038_tn?1431717453
TinaR10 aint that the truth . and I had a doc appt at 8 this morning smh
Jun 08
1580318_tn?1434981977
Shannon79 That's pretty early Tina. How was the appt?
Jun 08
Post Comment Cancel
See All >