Status

Blank
10dp2(maybe 3)dt.... Super duper, alliooper faint, faint, need a light to see BFP :):):) if I didn't know better would think it was an evap line but it was there in the 3 min 11/12 - 15
Showing 5 of 15 See All
982214_tn?1407809791
krichar Thanks so much everyone :)
11/12
294043_tn?1354211546
Helen72 OMG!!!!  Try again tomorrow with FMU and you may see a darker line.  Yay!!!
11/12
982214_tn?1407809791
krichar I think I'll wait till Sunday, hopefully I can hold out, lol
11/12
1806883_tn?1407811249
stacey10 AARRRGGGGHHHH...... :D whoo fkn Hoo.... lets hope it gets super dark!!!
11/12
1117231_tn?1366978836
gilkesy so excited!!. that's fantastic and also since it was your last embie. crossing my fingers the little
11/12

Recent Status Updates

Blank
Done Christmas shopping for my Boys :) 17 hrs ago - 1
4625099_tn?1413413465
Grace358 Wow thats impressive. Well done you
10 hrs ago
Blank
Done Christmas shoppong for my Boys :) 17 hrs ago - 0
Blank
Happy Thanksgiving to my fellow Canadians :) Oct 12 - 4
790669_tn?1407103224
Des_a_rae Happy Thanksgiving to you and your family(ies)!!! :)
Oct 12
982214_tn?1407809791
krichar Thanks Des :) so much to be thankful for!!
Oct 12
790669_tn?1407103224
Des_a_rae You're so welcome.  :)
Oct 12
1386765_tn?1383624932
pb95 Happy thanksgiving to you too!
Oct 12
Blank
Feeling old Oct 09 - 10
Showing 5 of 10 See All
1580318_tn?1407339099
Shannon79 Lol ooooo well it is pretty sassy! And make sure hubby does something nice for you!
Oct 09
790669_tn?1407103224
Des_a_rae Oh yes, profile pic.  ;)  
Oct 09
1217293_tn?1411503756
Risa615 Happy birthday! Enjoy this coming year! You are still way younger than me :-P
Oct 09
4625099_tn?1413413465
Grace358 Happy Birthday! Yep heaps younger than me too.. Enjoy each day n try not to focus on numbers : )
Oct 09
982214_tn?1407809791
krichar Thanks ladies :) it's not the numbers, I just physically feel old, lol
Oct 10
Blank
. Oct 05 - 4
790669_tn?1407103224
Des_a_rae Sending hugs!!!  I'm still laughing about your threenager btw.  :D
Oct 05
961574_tn?1402509153
mhv :-)
Oct 05
961574_tn?1402509153
mhv :-)
Oct 05
982214_tn?1407809791
krichar Lol... And he TOTALLY is!!
Oct 06
Post Comment Cancel
See All >