Status

Blank
In life you don't always get what you want and things don't always go as planned, the key to happiness is doing the best you can with cards you're dealt, rolling with the punches and enjoy the things that are going your way :) 03/13 - 11
Showing 5 of 11 See All
1748995_tn?1361831771
JennyB0125 You're welcome good buddy ole pal..so whats your jersey size???..I think you would look great in Rider GREEN!! lol
03/13
982214_tn?1407809791
krichar Hahaha... You mean leprechaun barf green?? Ill pass, lol!!
03/13
1779215_tn?1349141170
Mom2boys1980 Lol...you ladies make me LOL..
03/13
1396867_tn?1403123014
hopeitworks Should be a like button:)
03/13
2066718_tn?1392396234
TTC2006 That's exactly the way I live my life.  :)
03/13

Recent Status Updates

Blank
We made it!! (Well 2 days ago) enjoying sone R&R... Off to the Vancouver aquarium tomorrow and lunch at Stanley Park :) Aug 20 - 2
1580318_tn?1407339099
Shannon79 Yay for R&R! I Know I don't get enough of that. Have fun at the aquarium!
Aug 21
982214_tn?1407809791
krichar It was lots of fun :)
16 hrs ago
Blank
Mommy/toddler road trip tomorrow!! Wish me luck, 10 hours therought he mountains to see papa :) Aug 18 - 7
Showing 5 of 7 See All
1580318_tn?1407339099
Shannon79 Cool. Just you and T going? Have fun!
Aug 19
982214_tn?1407809791
krichar Yup... Just us 2 :)
Aug 19
982214_tn?1407809791
krichar S is in camp all week at SAIT and my mom works there so he stays there and DH is working 2 jobs all week so we came for a visit!!
Aug 19
1571146_tn?1399913292
Moma_Cher Wow you are just on the go!! Hats off to you friend, you're brave! I bet it'll be a great trip :)
Aug 19
1580318_tn?1407339099
Shannon79 Very cool. Was papa excited?
Aug 20
Blank
Huge storm here last week... My car was written off by the hail damage, still waiting to get word on our trailer boat and house :( I'm so sad, I LOVE my car :( Aug 15 - 13
Showing 5 of 13 See All
1217293_tn?1406773086
Risa615 Gosh, sounds like it was crazy. Glad you are fine. Too bad you car had damage.
Aug 17
Avatar_f_tn
mandaszoo OMG I would be terrified!! Just glad you and the family are ok. Shame about car xx
Aug 17
1571146_tn?1399913292
Moma_Cher Not cool! Hope your insurance took good care of you
Aug 19
982214_tn?1407809791
krichar Still waiting
Aug 20
4769306_tn?1401637587
KeeLolo Wow, I'm sorry for the damage done to your property but glad no one was hurt.
Aug 20
Blank
Hmm.. Aug 14 - 0
Blank
Tried to upload pics and can't :( Aug 11 - 2
1571146_tn?1399913292
Moma_Cher grrrrrr hate that
Aug 11
1351078_tn?1406744282
retta483 try clicking on the left side where it says photos . my proile has been broke for months .
Aug 12
Post Comment Cancel
See All >