Status

Blank
In life you don't always get what you want and things don't always go as planned, the key to happiness is doing the best you can with cards you're dealt, rolling with the punches and enjoy the things that are going your way :) 03/13 - 11
Showing 5 of 11 See All
1748995_tn?1361831771
JennyB0125 You're welcome good buddy ole pal..so whats your jersey size???..I think you would look great in Rider GREEN!! lol
03/13
982214_tn?1372877485
krichar Hahaha... You mean leprechaun barf green?? Ill pass, lol!!
03/13
1779215_tn?1349141170
Mom2boys1980 Lol...you ladies make me LOL..
03/13
1396867_tn?1392321205
hopeitworks Should be a like button:)
03/13
2066718_tn?1392396234
TTC2006 That's exactly the way I live my life.  :)
03/13

Recent Status Updates

Blank
22 sleeps Apr 13 - 1
1527510_tn?1392304944
Carly1306 that soon??? You all must be so excited for the wedding!
Apr 14
Blank
28 sleeps Apr 07 - 1
2066718_tn?1392396234
TTC2006 :)
Apr 07
Blank
5 weeks to go Mar 31 - 4
2066718_tn?1392396234
TTC2006 Wonder what will come first, my baby or the wedding. :)
I'm happy to watch your countdown, since it echoes mine.
Mar 31
961574_tn?1396297129
mhv Yay!!!!!
Mar 31
982214_tn?1372877485
krichar Haha!! True!!
Mar 31
4625099_tn?1388452157
Grace358 That's wonderful I'm sure it will fly by
Mar 31
Blank
40 more sleeps!! Mar 26 - 10
Showing 5 of 10 See All
296076_tn?1371338074
melimeli til?
Mar 31
982214_tn?1372877485
krichar Leanne (hopeitworks) wedding :)
Mar 31
296076_tn?1371338074
melimeli ahh cool!
Mar 31
296076_tn?1371338074
melimeli We all sound like we are in the mafia... melina "meli meli" vaternick...  etc. haha
Mar 31
982214_tn?1372877485
krichar LMAO!! Kellie "krichar" richards!!
Mar 31
Blank
Potty Training... YAY !!!  *dripping with sarcasm* Mar 18 - 11
Showing 5 of 11 See All
790669_tn?1392994148
Des_a_rae lmao that's what I was going to say.  He'd definitely be a "looker" while doing it.  I just hope he don't have to "run" to potty.  :P  
Mar 18
Avatar_f_tn
mandaszoo Good luck : )
Mar 18
1272624_tn?1395437957
plumber43 Lol!!! Good luck!!!
Mar 26
961574_tn?1396297129
mhv Oh geez!!!  We ordered a lil potty yesterday... It look amazing collecting dust!!! Hahaha
Mar 26
1272624_tn?1395437957
plumber43 I started a few weeks ago but Ella likes to take the potty part out and puts her feet inside...lol
Mar 26
Post Comment Cancel
See All >