Status

Blank
Been Exercising For The Past 2 Days And My Body Feels Great Lol.. All This Walking Im Doing Is Really Helping, Not That I Dont Walk Alot Anyways Haha!! 30lbs Here I Come :D 03/13 - 4
2082492 tn?1366730908
Bnl1024 That is really good. It helps with your attitude too. not saying you have on but it helped mine! yay your on your way to success "YOUR BABY!!!!" I am so happy for you!
03/13
1045727 tn?1463746583
Vantom thanks hon lol :o)
03/13
4769306 tn?1451008167
KeeLolo Hi sis, great job keep it up....I've been exercising and cutting back on the carbs myself. And I was telling my hubby last night. I could squat down comfortably without my tummy interfering, LOL I've lost 21lbs since Mid Jan so far.
03/13
1045727 tn?1463746583
Vantom wow congrats sis thats awesome :o)
03/13

Recent Status Updates

Blank
Imu Ladies So Very Much!! No Baby Just Yet, Kinda Taking A Breather And Enjoying Life 4 Now :) Hope All Is Well Loves.. Jan 16 - 0
Blank
Been sick for 4 days now ugh.. i hate this cold!! p.s. 4dpo :) 11/13 - 3
790669 tn?1465192699
Des_a_rae Aww Girl, I hope you feel better soon and I even more hope you see a BFP!  Sending you SSBD!!  :D  Been Missing ya on here!!
11/13
952542 tn?1456767161
Gardezi get well soon and sending u lots of baby dust:)
11/13
1544968 tn?1395192578
leillani Get well soon! Sending truck loads of baby dust your way!
11/13
Blank
Haaay Sistahs I Miss U All So Very Much.. Hope All Is Well With U Guys!! 11/13 - 0
Blank
Me And Hubbyz 8yr Wedding Anniversary Will Be Here In Less Than 2wks Yay.. September 16th!! Plz Bring Us A BFP!! FX 09/13 - 0
Blank
AF Is Outta Here Yay!! Cant Wait To O.. C'mon BFP!! 08/13 - 0
Post Comment Cancel
See All >