Pregnancy 18-24 Community
Just Soooo Excited!!!
About This Community:

This patient support community is for discussions relating to pregnancy and childbirth in women age 18 to 24.

Font Size:
A
A
A
Background:
Blank
Blank
Blank
Blank Blank

Just Soooo Excited!!!

I'm 19w4d and yesterday we found out we were having a baby girl!! My poor fiance had teary eyes, he wanted a boy, but he said at least shes healthy. And now when he talks to her he calls her his little pumpkin! She's goning to have him wrapped around her fingers lol! ;)
10 Comments Post a Comment
Blank
2062192_tn?1333718023
lol, I know exactly what ya mean. my fiance and I are having a little girl too (38+2) and the day he found out it was a girl he cried and nicknamed her his little valkyire... hes already wrapped around her finger and she aint even here yet
Blank
3695636_tn?1357870823
Yay!!! :) So exciting! Im only 12w1d, but i want a girl and my fiance wants a boy. Healthy baby is what matters most though! Congrats on your little princess!
Blank
Avatar_f_tn
Lol aww Congrats!!!! I'm 21+6 and we found out at 19 weeks we are having a little girl!! My hubby got tearful when we found out to lol. All of our friends have or are having boys. He wanted a boy but already warned everyone that we have to keep the boys away from her haha. She's going to be so spoiled!!
Blank
3210858_tn?1349786797
@ Ari_L_P89 that's too funny!
Blank
3210858_tn?1349786797
@ FTM2932 thanks and best wishes on your little one!
Blank
3138931_tn?1350943918
i found out 2 months ago that i was having a boy! i have a little girl already! theyre soooooooo much fun!!! (:
Blank
3210858_tn?1349786797
@ ftm2013 yours and mines both!
Blank
3210858_tn?1349786797
@ MissKellee the best of both worlds ;)
Blank
1876963_tn?1349956218
awwh congradulations! they couldnt tell at my last scan because baby had legs crossed, have to wail till my next scan at 20 weeks, hopefully baby wont be as shy :P
Blank
4020799_tn?1355829170
When we found out we were having a girl my bf was upset cos he wanted a boy, he says he's scared of being a daddy to a girl because he knows he will be overprotective and is going to start anger management now for when she wants to have boyfriends herself lol she will be spoilt rotten by him tho and I know he loves her already, just says he's having nothing to do with down "there" lol
Blank
Post a Comment
To
Blank
Weight Tracker
Weight Tracker
Start Tracking Now
Pregnancy 18-24 Community Resources
RSS Expert Activity
233488_tn?1310696703
Blank
New Cannabis Article from NORTH Mag...
Jul 20 by John C Hagan III, MD, FACS, FAAOBlank
242532_tn?1269553979
Blank
3 Reasons Why You are Still Binge E...
Jul 14 by Roger Gould, M.D.Blank
242532_tn?1269553979
Blank
Emotional Eating: What Your Closet ...
Jul 09 by Roger Gould, M.D.Blank
Top Pregnancy Answerers
Avatar_n_tn
Blank
thenewmrs_b
Avatar_f_tn
Blank
baby_love2014
Avatar_f_tn
Blank
Lilseamonkey
7001988_tn?1392138397
Blank
YoungLadyDay14
7757724_tn?1396283186
Blank
HannahJohnson
none of your business, OH
7157499_tn?1407282755
Blank
tamararae19