4402433_tn?1354184298
how do you?
How do y'all get comfortable and fall asleep?

I feel I've tryed everything nothing works!
Cancel
9 Answers
Page 1 of 1
3106038_tn?1346816769
I usually take a warm bath put on lotion and have tons of pillows and cuddle with my body pillow. It works every night:)
Comment
Cancel
3106038_tn?1346816769
Comment
Comment
Submit Comment
4235497_tn?1356986072
It takes me a while. I usually sleep on my right side but sometimes my back pain is so bad I toss and turn until I just knock out on my back. Lol. I try not to sleep on my back because it hurts when I wake up and its bad for you but I just wake up like that every single morning! Without fail! IDK why.
Comment
Cancel
4235497_tn?1356986072
Comment
Comment
Submit Comment
Avatar_universal
Lol so do i ive been waking up every morning on my back it never fails...lol but wake up in pain! :/
Comment
Cancel
Avatar_universal
Comment
Comment
Submit Comment
4402433_tn?1354184298
I've tryed the pillow cuddling worked for a few days but the past few days it has not worked I'm going to try a warm bath.
I always sleep on my side but I don't get a good sleep I wake up every hour literally every hour.
Comment
Cancel
4402433_tn?1354184298
Comment
Comment
Submit Comment
4250330_tn?1388624779
Get a body pillow and lay it on your bed and lay on it when you go to sleep then cuddle to a pillow and put one between your legs go on google an look up how to sleep when having severe back pain
Comment
Cancel
4250330_tn?1388624779
Comment
Comment
Submit Comment
4402433_tn?1354184298
I have a body pillow I'll try that too
Comment
Cancel
4402433_tn?1354184298
Comment
Comment
Submit Comment
4020799_tn?1355829170
I toss and turn all night!! Ive tried pillows, ive tried propping myself up to help with the heartburn... nothing works cos as soon as i get comfy and fall asleep i need to get up to pee!!!
Comment
Cancel
4020799_tn?1355829170
Comment
Comment
Submit Comment
4402433_tn?1354184298
Omg yes that's y I wake up every hour to pee
Comment
Cancel
4402433_tn?1354184298
Comment
Comment
Submit Comment
4402433_tn?1354184298
I'm actually kinda comfortable maybe I can fall asleep. I'm in the living room in the recliner with a pillow on my back!
Comment
Cancel
4402433_tn?1354184298
Comment
Comment
Submit Comment
Your Answer
4402433_tn?1354184298
Answer
Know how to answer? Tap here to leave your answer...
Answer
how do you?
Submit Answer
A
A
Recent Activity
2020005_tn?1417986816
Blank
KTowne commented on Belle313's status
15 hrs ago
5575813_tn?1452484685
Blank
hansen20, and Hollus commented on renae176's status
16 hrs ago
1816154_tn?1433484088
Blank
hansen20 commented on veronica0808's status
16 hrs ago
Blank
Weight Tracker
Track your weight throughout your pregnancy
Start Tracking Now
Blank
Pregnancy Tracker
Track your pregnancy
Start Tracking Now
Top Pregnancy Answerers
Avatar_f_tn
Blank
mrsp416
7998970_tn?1435186802
Blank
alexx1216
FL
12584065_tn?1436324114
Blank
Destynee2015
Phoenix, AZ
Avatar_f_tn
Blank
EmaleeJoy
Avatar_f_tn
Blank
leviblack
Avatar_f_tn
Blank
Patriciaaa02
Pregnancy: Ages 18-24 Community Resources
Top Pregnancy Answerers
Avatar_f_tn
Blank
mrsp416
7998970_tn?1435186802
Blank
alexx1216
FL
12584065_tn?1436324114
Blank
Destynee2015
Phoenix, AZ
Avatar_f_tn
Blank
EmaleeJoy
Avatar_f_tn
Blank
leviblack
Avatar_f_tn
Blank
Patriciaaa02