Pregnancy: Ages 18-24 Community
know it alls.
About This Community:

A community of expecting mothers (18 to 24 Years Old) offering support through pregnancy and childbirth. Ask a question, join a conversation, share experiences.

Font Size:
A
A
A
Background:
Blank
Blank
Blank
Blank Blank

know it alls.

Nothing irratates me more than these type of people.
Seriously.
Maybe its my hormones. But some woman I could just strangle.
10 Comments Post a Comment
Blank
Avatar_n_tn
Yea i know the feeling
Blank
Avatar_f_tn
Haha I had one at my baby shower on my fiancé's side of the family and it was so hard not to strangle her when she was giving us free stuff lol
Blank
5459331_tn?1368305241
Haha my mom is that way, im like yes mom i know you've had 3 pregnancies, but she says the most ridiculous stuff! Like " this being your first, you'll either come early, right on time, or late." I'm like or what not come at all?!? She's a little crazy to begin with. Always ask when were getting married, even tho I've told her, I'm not getting married while pregnant, and i want to be legally old enough to drink, plus have yhe extra money for a nice wedding. Not just thrown together real quick. Lol
Blank
5459331_tn?1368305241
Haha my mom is that way, im like yes mom i know you've had 3 pregnancies, but she says the most ridiculous stuff! Like " this being your first, you'll either come early, right on time, or late." I'm like or what not come at all?!? She's a little crazy to begin with. Always ask when were getting married, even tho I've told her, I'm not getting married while pregnant, and i want to be legally old enough to drink, plus have yhe extra money for a nice wedding. Not just thrown together real quick. Lol
Blank
Avatar_f_tn
I read a great idea ages ago, keep a note book and pen on you at all times then when people go to give you advice get them to write it down, claiming you won't remember it because you have baby brain. While your preg everyone throws advice and tips at you left right and centre. It's hard to remember even a little of it when you think you will need it, this way you have it and can look for it if its needed. I thought it was a great idea. Only advice I offer to first time mums is to make sure you take at least one photo of bubs a week because they grow way to quickly.
Have fun and good luck! Xx
Blank
Avatar_n_tn
They took my post off an it wasn't even about any of the moms on here.... Ugh frustrated
Blank
4928337_tn?1362754766
Yeah
I noticed that. It was fine.

And this is my fourth pregnancy so I'm pretty much set on advice lol.
I have two toddlers and one on the way :)

But I don't know everything ;)
And some just seem to think they do. And are usually pretty damn blunt and rude when putting in their two cents.
Blank
Avatar_n_tn
I agree with you :)
Blank
Avatar_f_tn
Few like that on here... My midwife takes the p... She's barely in her twenties and has no kids... Waffles when I'm on baby #5 pfffft....
Blank
Avatar_f_tn
Yeah I've seen a few like that, had a child health nurse who lectured me about what my son should and shouldn't do yet she had no kids. I use the note book idea, it's great for the old biddies that waffle on. Lol. Good luck all
Blank
Post a Comment
To
Recent Activity
1580318_tn?1440177198
Blank
Shannon79 Happy Birthday to my dear h... Comment
3 hrs ago
1580318_tn?1440177198
Blank
Shannon79, and KTowne commented on Shannon79's status
6 hrs ago
2020005_tn?1417986816
Blank
KTowne commented on PurpleLush07's status
6 hrs ago
Blank
Weight Tracker
Track your weight throughout your pregnancy
Start Tracking Now
Blank
Pregnancy Tracker
Track your pregnancy
Start Tracking Now
Top Pregnancy Answerers
Avatar_f_tn
Blank
Roxxxy915
Avatar_f_tn
Blank
diachong
Avatar_f_tn
Blank
scillacts
5098230_tn?1430978379
Blank
sabbylopez
Nampa, ID
13782075_tn?1437965372
Blank
ericaranae
Avatar_f_tn
Blank
Dolliefaith
I
Pregnancy: Ages 18-24 Community Resources
RSS Expert Activity
233488_tn?1310696703
Blank
Marathon Running Done Over Many Yea...
May 21 by John C Hagan III, MD, FACS, FAAOBlank
233488_tn?1310696703
Blank
New Article on Multifocal IOL vs &q...
May 21 by John C Hagan III, MD, FACS, FAAOBlank
748543_tn?1371753642
Blank
TMJ/TMJ The Connection Between Teet...
Jan 27 by Hamidreza Nassery , DMD, FICOI, FAGDBlank
Top Pregnancy Answerers
Avatar_f_tn
Blank
Roxxxy915
Avatar_f_tn
Blank
diachong
Avatar_f_tn
Blank
scillacts
5098230_tn?1430978379
Blank
sabbylopez
Nampa, ID
13782075_tn?1437965372
Blank
ericaranae
Avatar_f_tn
Blank
Dolliefaith
I