Pregnancy: Social Community
Not sure what to do..
About This Community:

This community is where you can chat with other members about day-to-day Pregnancy issues and topics. This community is not monitored by medical professionals. If you have questions or are in need of Pregnancy support, please visit our Pregnancy 18-24, Pregnancy 25-34 or Pregnancy 35+ communities.

Font Size:
A
A
A
Background:
Blank
Blank
Blank
Blank Blank

Not sure what to do..

Advice pleaase ! So, a while ago my boyfriend told his sister that the baby wasnt his, i cheated etc etc cause he was mad. She went and wrote a big status calling me a sl*t, gr*nk saying what kinda girl doesnt know who owns her own baby! There was a maassive fight on there, my friends stuck up for me and she reckons shes gonna come down and bash my bestfriend and myself. She posted on my bfs wall after she deleted the status saying 'dont worry about the sl*ts ill jump on there heads' she lives in another state.. That was a few months ago and i still have her blocked, but my bf reckons as soon as she sees my baby shes gonna come down and fall in love with him quit her job and live with us. It made me really angry, i dont want her to fall in love with my baby quite frankly im still mad at her! She hasnt apologized for her actions and she knows my number so im a txt away. Is it normal too feel this way? I feel like i want nothing to do with her and i dont want my baby near her. Shes my bfs sister but who does she think she is threatning to BASH me when im PREGNANT and she can still come and see my baby? Me and my boyfriend are on and off all the time so who even knows if we will be together by the time my baby is here but im pretty angry about the whole situation. When I did have her on facebook she always posted photos of her cousins that she didnt even ask for just saved them and re uploaded them saying aww MY BEAUTIFUL BOY, like does that with EVERY cousin, she doesnt even see all of them! Im actually scared she will take my baby places without asking, because she would do that. Before the arguement we were just having a chat and i said ive been craving prawns and she said aww it must be because ive been eating heaps. Like what the heck? Thats not even possible. Ugh anyway, what would you do in my position?
11 Comments Post a Comment
Blank
4850939_tn?1370546909
Honestly ur bf needs to fix it since he started this mess he needs to tell her to apologize cuz I know as I sister I would bk my brothers up im not saying shes right im saying he needs to fix his wrongs for making up lies
Blank
Avatar_f_tn
I wouldn't let her around without an apology and if I were you over my dead body would she be allowed to take my baby anywhere. With threats and disrespect like that she doesn't deserve to be around the baby and your boyfriend needs to have a chat about her minding her own business and keeping your personal business off of a social network, and he should be in trouble for denying his baby like that just cuz he's mad. That's not ok and your baby doesn't deserve any of it
Blank
4194487_tn?1370049744
Apparently he rang her up and told her that he lied and its his that night after the argument soo idk whats happening there
Blank
Avatar_f_tn
Oh well that part is good, she needs to apologize ... Tell your bf she's not allowed around without one and maybe he will talk to her?
Blank
4194487_tn?1370049744
And yeah i agree, he is a f-wit for doing that, i got soo mad at him we didnt speak for agers. It was definitely wrong of him and he did try make it up too me. He hasnt done it since then and if he did he knows he would be out of mine and bubs life
Blank
4194487_tn?1370049744
Im gonna bring it up with him next time i see him, make sure i get things straight.. I dont want her flying down here cause im sure if she does im going and im taking my baby, i dont want to be around her with my baby if she wants too act like that..
Blank
4850939_tn?1370546909
I agree let him know that he needs to let her know that she needs to apologize if she ever wants to have any type of relationship with ur baby
Blank
Avatar_f_tn
I actually got mad reading this and thankfully I was not the one in this situation because I would have beaten her. To threaten you while pregnant is not okay. I honestly wouldn't even have him say anything to her about apologizing to you because then she'll be apologizing because she has to not because she feels bad for what happened and truly means sorry. Anyone with common sense would know that after making a huge mistake like that, that an apology is in order. How much can she care if she hasnt apologized yet. I personally wouldn't even say anyting. Come the time where the baby is born and she tries to come see the baby, I would then let her know you are not welcomed near me or my baby. What you did was wrong and hurtful, you threatned to beat me while pregnant and that is not okay. Even after finding out the truth you did not care to apologize. That's how I would handle it if I was in the situation. I just don't think getting a fake apology is okay and if she's told she needs to apology, that's what it will be a fake apology.
Blank
Avatar_f_tn
I was kinda in your same situation. But my bf didnt say I cheated or what not his sister flew off the handle when I told her I was pregnant and posted stuff about me on Facebook also. And her friend told me he was going to beat my *** pregnant or not. And she was saying I wasn't good enough for him but I've given him everything, may I add I got rid of my own vehicle for him to get a croch rocket that he sold maybe 2 months later... Still till this day she hasn't apologized to me for the things her and her friends had said about me but wants to be in the room when I have my daughter. Yeah right.... Will never happen and always askes me to watch her kids. I don't get how people can think tey can get away with treating someone so badly that is having their niece or nephew ect.. And expect everything to be fine after. So I feel for you girl and I wouldn't except it either!!
Blank
4850939_tn?1370546909
I think weve all had trouble with the in law my sisters in law are so messy always trying to start drama between me and my husband then they wanna talk **** cuz I dont ever wanna be around them ugh why would I wanna be around that mess
Blank
4194487_tn?1370049744
Thanks for the advice ladies haha!! It was her birthday the other day and my bf didnt even ring her, post on her wall or whatever, and apparently she rang up her mum all upset saying kim or cameron didnt say happy birthday :( i had to hold in my smirk haha because i didnt give a rats a$$ !
Blank
Post a Comment
To
Blank
Weight Tracker
Weight Tracker
Start Tracking Now
Pregnancy: Social Community Resources
RSS Expert Activity
233488_tn?1310696703
Blank
New Cannabis Article from NORTH Mag...
Jul 20 by John C Hagan III, MD, FACS, FAAOBlank
242532_tn?1269553979
Blank
3 Reasons Why You are Still Binge E...
Jul 14 by Roger Gould, M.D.Blank
242532_tn?1269553979
Blank
Emotional Eating: What Your Closet ...
Jul 09 by Roger Gould, M.D.Blank
Top Pregnancy Answerers
7677085_tn?1395377675
Blank
doulamommy
UT
9442948_tn?1406820051
Blank
babyberry000
7442316_tn?1399782135
Blank
Kolina24
AZ
Avatar_f_tn
Blank
brit333
OR
Avatar_f_tn
Blank
MamaMacMurtry
Avatar_f_tn
Blank
Eva_Mom1