Aa
A
A
A
Close

Norsk Helseforum Group

Vi har laget en norsk undergruppe hvor alt innen helse kan diskuteres, alt fra vondt i hodet, vondt i ryggen, diabetes, dagligdagse problemer og lignende. Men at vi kan spørre og svare på norsk hvertfall.
1 - 6 (of 5) questions
Hei Jeg sliter med en ufattelig skallebank som dukker opp når jeg utfører visse aktiviteter. Jeg trener mye styrke og har gjort det i...
kjope medisiner på nett? noen som har erfaring?
Jeg har lidd av halsbrann i ca 20 år. Jeg har tatt mange prøver, og de mest aktuelle har funnet ut at jeg har flekker i magen og espholit...
Jeg skal innrømme det ... Jeg røyker. Jeg har gjort det i lang tid. Jeg vet det er dumt. Det jeg lurer på er at (hvis du røyker) det virk...
Velkommen til Norsk Helseforum. Her er det bare å spørre alt dere lurer på av helsespørsmål! Ikke vær redd for å skrive noe, her er det b...
Popular Resources
A list of national and international resources and hotlines to help connect you to needed health and medical services.
Here’s how your baby’s growing in your body each week.
These common ADD/ADHD myths could already be hurting your child
This article will tell you more about strength training at home, giving you some options that require little to no equipment.
In You Can Prevent a Stroke, Dr. Joshua Yamamoto and Dr. Kristin Thomas help us understand what we can do to prevent a stroke.
Smoking substitute may not provide such a healthy swap, after all.