Blank
Blank
Blank
Blank
Blank
Blank
Blank
Blank
Blank
Post It
Just a quick note to say hi!
You deserve a big bear hug!
You're in my thoughts all the time, but especially today.
Thank you for everything!
Welcome to our community!
You are in my thoughts and prayers.
Hope you feel better soon!
Congratulations! Time for a celebration...
Happy Birthday!
1222635 tn?1366396286
11/10
yeah i did actually!! i've done a lot better .. i havenn't taken a laxative in awhile because im scared because i think i have a tapeworm...i'm scared a worm will come out in the toilet :( hahaha but ill be back on my milk of magnesia as soon as this worm is gone!!
eateateat!! harry needs it :)
Blank
Report
1301836 tn?1305621815
11/10
oh no! hope they're easing up today
yea i ate farrrrrrrr toooo much then when we were having coffee one of her little kittens jumped up and ate some! ha ha so it must have been good!!!
Blank
Report
1301836 tn?1305621815
11/10
Oh Harry!
yes i did thank you ! it was a lot of fun i got in around 11.30pm which surprised DH
Blank
Report
1222635 tn?1366396286
11/10
Go eat. :)
Blank
Report
1301836 tn?1305621815
11/10
OMgosh have u seen the time? ive not done any work..ok i'll catch up tommorrow as im out tonight....eat loads babe ha ha and eat some for me....ive just downed the last of the ham slices ha ha xx
chat to ya tommorrow
Blank
Report
1301836 tn?1305621815
11/10
arghhhhh well i get on line last week to check how many issues i have left on my fav magazine (crafting one) which i pay by DD anyhow..it wouldnt let me log in...so i just get this letter saying....we do not have your email address but then underneath it says this is your email address and this is your password.....(?).........WTF?
so i go online to check and they have me down as continuous renewal anyhow so i dont have to worry about anyhting cuz they'll just take the money and keep sending me my mag....arghhhh
Blank
Report
1301836 tn?1305621815
11/10
yikes...dont go into labour just yet!
im signing off for five gotta check something out, explain in 5 mins xx
Blank
Report
1301836 tn?1305621815
11/10
ha ha im LMAO NEVER complain about BH labour pains hurt more LOL
Blank
Report
1301836 tn?1305621815
11/10
they can do! they say feed them scraps but never feed egg shell..these little bugs decided to, and it was only 10am so i hadnt left it there for ages or anything...sods!
yea she's taken to pecking at my baby pink wellies when i go out, and she struts her stuff to say im the boss, i just stroke her which winds her up LOL
Blank
Report
1301836 tn?1305621815
11/10
our mini zoo might end in roast chicken LOL the little blighters ate the egg Betty laid yesturday...now im trying to keep up with checks cuz once they get a gtaste thats it! no more eggs cuz they eat them all little so and so's
Blank
Report
1301836 tn?1305621815
11/10
as you can see ive loads of stuff lol i could run my own shop ha ha
Blank
Report
1301836 tn?1305621815
11/10
custard slices and computer keyboards dont mix LOL had to wash my hands....where was i oh yea..its so fun but very addictive! and if you want everything can get bloody expensive thats why i rely on selling them...i wish you lived nearer i could give you some lessons LOL we'd have sooooo much fun.
ye you're on my list...its sooo big, any cards i dont sell im using to send to family LOL it would be bettter if i sold em all but then id still have over 60 to make for them...if i buy they'll be like oh i wasnt good enough for a hand crafted one this year LOL No pleasing some peep ha ha
Blank
Report
1301836 tn?1305621815
11/10
its ok if u keep it simple..hang on back in a tick..
Blank
Report
1301836 tn?1305621815
11/10
i know i should relax but ive let my stock get sooooo low i'll look stupid with next to nowt to sell...and the first sale/demo is for the WI LOL i call them wild indians but a bunch of middle aged woman whove nothing better to do ha ha...so gotta get ready for it...ought to be doing some invoices too but im hungry ha ha....ive put on nearly 15lbs! i almost fainted when i stepped on the scles this morning as last week i lost half a pound....?
Blank
Report
1301836 tn?1305621815
11/10
yea as always got tons to do but im ok xx
going out to a friends for supper tonight...just made an apple crumble to take yum yum...
urgh i should be doing so much work but cant find the motivation today..got a big demo and card sale on tuesday night so gotta get ready...hoping to make some money xx
Blank
Report
1301836 tn?1305621815
11/10
i keep missing you when your on line LOL never mind...weight wise i cant work it out..what were you and what are you now?
read your journal..left a comment....i hope Millie will be ok babe xx
Blank
Report
1301836 tn?1305621815
11/10
im ok babe xx trying to get some xmas cards, and gifts made in time for this sale next week..im hoping to make about £100 it would help with christmas..just had to buy some bits to help me make the stuff tho and that cost me £20! not good!!
yea baby is ok, i thought i liked bethany but my neighbours little girls called that...i do like Isla Rose but Dave hates it other than that im sooo stuck for names.
Blank
Report
1301836 tn?1305621815
11/10
nah im not sellingme old doppler i love it!!!! but i bought one of those listen in things back at the beginning and then i found my old one in the loft so im trying to sell those....they're ok but i like my doppler as its a bit smaller, it was a birthday pressie to myself LOL
social services suck i cant even begin to tell you why i hate them!
Blank
Report
1301836 tn?1305621815
11/10
i couldnt part with my doppler but i have 2 fetal heart listeners things, one you strap to your stomach, don some headphones and listen....there's also some wires for recording off of it..haven't tried that one, yea he has worm and cat stuff in one back of the neck stuff, cuz of his heart, and today his jabs were for flu, meningitus and all that so yearly essential, he's had heart prob since birth, just got worse cuz he's stressed...hah try being me LOL
Blank
Report
1301836 tn?1305621815
11/10
bloody cat just cost me £69 and has to have a quarter of an asprin every 8 days due to his worsening heart condition! and to top it all he's stressed and i need to consider either behaviour councilling for him or one of these £20+ plug in things to calm him down!
and he's stressed? LOL
Blank
Report
1301836 tn?1305621815
11/10
ahh there's no rush re parcel...you're very sweet!
ive found out some clothes etc...i will post as soon as...just got a bust start to week....im off to vets right now....cat needs a jab and de worming stuff...oh joy of joys! wonder how much this will set me back?
ive got to catch him first..he hates the cat box LOL....
hope you had a good weekend...i was soooo tired....fed up as i found the baby HB monitor i bought 4 years ago! and i bought a new one which ive been trying to sell on ebay with no luck....now ive got two of the blasted things...and the only thing i like usuing is my doppler....arghhhhh.
oh well, gotta catch the cat talk later xx
Blank
Report
1428481 tn?1340593131
10/10
Well I hope things slow down a bit for him so you guys can have some more time together.  Thanks for the best wishes on the new job!  I hope he gets it too!  Good luck to you and getting more time with your OH.  :)
Blank
Report
1428481 tn?1340593131
10/10
Yeah, it is nice to have the bed to myself sometimes.  There are some times that I have a harder time going to sleep because he is not there.  After we got married we developed a little querk when we sleep.  We entangle our feet with each other. lol.  Sounds weird, I know lol.  About 3 months after we got married he had to go out of town for a week for work.  I really missed him then!  I had the hardest time going to sleep because I didn't have his feet there to wrap mine around.  I didn't realize that he was the same way until he got back home.  In the bed the first night he was back, he wrapped his feet around mine and said "AAHHH  feet" lol.  It's funny the little querks you can have.  I do hope he gets this new job though so he is home more, and not so tired all the time.
Blank
Report
1301836 tn?1305621815
10/10
wow that was quick!!!
oh im crying im so pleased you like it...take some piks i wanna see your face...smiling with it LOL
im so glad royal mail took care of it...i did write it enouugh on the front LOL
Blank
Report
1266083 tn?1358564062
10/10
I just hope you get the stress off, you nor Harry needs it! How is Harry doing?
Blank
Report
1432741 tn?1300198763
10/10
good to hear, she is much better and hope nothing more happens to that little kitty... want to see her playing now..
i  had a High BP yesterday night  and today morning as well, so had to rush to the doc..  they checked the heartbeat with a doppler- My BP imm got normal after hearing that.. LOL
the nurse said, this stage of hearing heart beat will be over soon, when i start feeling the Kicks.. how amazing
you must be feeling the Kicks now.. do you count them every day?
Blank
Report
1432741 tn?1300198763
10/10
Hi.. hw is splash doing.. poor baby she is constantly in trouble.. i hope she gets well soon
Blank
Report
1035252 tn?1427227833
10/10
Both of you, I'll clear that up...LOL and It went really well actually :)
Blank
Report
1266083 tn?1358564062
10/10
Just wanted to say Hey...and I hope that you get moved by christmas...I'll be th inking about you.
Blank
Report
1301836 tn?1305621815
10/10
nah not really, i was suprised that your book didnt cost more! well ive loads here...so if you realise you need something let me know, the seasons are about the same as Mike was a late sept birth and all his clothes were generally marks and sparks sets and winter clothes you know lovely seperates which you can mix and match and all in baby blue xx
Blank
Report
1301836 tn?1305621815
10/10
have you got all your baby clothes yet? ive been thinking ive lots of really nice baby boy stuff in loft when we sort out i could send you some...its 10 years old as my son is ten but i kept it all in good order xx
Blank
Report
1301836 tn?1305621815
10/10
yes i am! still bit sore and very stiff but much better xx
Blank
Report