Blank
Blank
Blank
Blank
Blank
Blank
Blank
Blank
Blank
Post It
Just a quick note to say hi!
You deserve a big bear hug!
You're in my thoughts all the time, but especially today.
Thank you for everything!
Welcome to our community!
You are in my thoughts and prayers.
Hope you feel better soon!
Congratulations! Time for a celebration...
Happy Birthday!
4769306 tn?1568490209
01/18
You deserve a big bear hug! Just want to say Hi. How's the family and the weather there. We had about 3in of snow last week here and they are calling for more starting Wed evening. Its so cold we're not used to this.LOL
Blank
Report
4769306 tn?1568490209
06/17
Lol, well good for you :-) yes I had a good weekend and so did hubby, which is what I was aiming for
Blank
Report
4769306 tn?1568490209
06/17
Just a quick note to say hi! How has everyone's week been? Well yay it's Friday lets get ready for the weekend. Hope you have a good one, oh what are u all doing for fathers day.
Blank
Report
4548024 tn?1590005019
06/17
That's very sweet. Thank you. Not doing well.  Hope things are better for you
Blank
Report
4769306 tn?1568490209
04/17
Just a quick note to say hi! Started spotting today brown/old blood. So sure AF is on her way. But I'm not discouraged 2017 is still my year for blessings! Thank you for checking in
Blank
Report
4769306 tn?1568490209
03/17
Just a quick note to say hi! Just popping in to say Hi. Hope the family is doing well. Where did your brother and his family move to. Is it still in driving distance for you. I'm in NC my brother and his family are in FL 13hrs away. I hate it, Lol
Blank
Report
Avatar universal
03/17
You're in my thoughts all the time, but especially today.
I know this is a difficult time of year for you.
Sending a great big hug!!
Blank
Report
Avatar universal
02/17
You deserve a big bear hug!
I'm the dummy. I took it down.
Thank you for having my back.
Hope you are well!
E
Blank
Report
4769306 tn?1568490209
10/16
You are in my thoughts and prayers. Hoping that things are better between your mother and grandmother
Blank
Report
4769306 tn?1568490209
10/16
Thank you for everything! I really appreciate it :-)
Blank
Report
5575813 tn?1452481085
10/16
Thank you for thinking of me! I am doing well and enjoying the beautiful fall weather and colors! I am grateful to be back in the TTC saddle again but it is a slow process. Our first IUI resulted in a BFN so now we have to wait to save up before we can try again. :-(

How are you doing PB? I hope you are well also!
Blank
Report
790669 tn?1465189099
10/16
Thank you for your sweet note  Pb. We are doing good.  Babies are growing and I was 17 weeks this past Thursday.  :)  My next ultrasound they'll be checking how they're growing and if they're liver,  lungs,  heart etc etc are functioning properly.  Kinda nervous about that one but keeping the faith.  How are you doing?  And the kiddos?  
Blank
Report
4548024 tn?1590005019
09/16
Thanks for letting me know. I didnt know i had my pictures set on private. Thank you. He is getting big to big I wish he would slow down. I hope all is well with you
Blank
Report
4548024 tn?1590005019
07/16
Thank you for everything! I hope all is well with you
Blank
Report
1217293 tn?1467354344
07/16
yes It is working by using the website. I used to use medhelp plus app but that won't work anymore. I actually just use medhelp.org mobile version but when I want to leave a status comment, I have to use full site
Blank
Report
790669 tn?1465189099
07/16
Awww thank you so much PB!!  It was a rough weekend lol. I'm doing good though  and I pray you and your family are also!  I can't wait for the 14th to see how many we have in there.  It can't come soon enough!!  
Blank
Report
961574 tn?1520648103
06/16
I know!  Its so hard to keep up with everyone
:(
Blank
Report
961574 tn?1520648103
06/16
Please take the survery at the top of the page and ask for the newsfeed
Blank
Report
790669 tn?1465189099
06/16
Pb your note is so cute!  Thank you so much!  I'm getting nervous.  I leave in about 2 hrs. My transfer is at 11 but it's about a 2hr drive.  Yuck lol.  I'll update as soon as I can.  Thank you again!  Hoping things are going good with you and your family!  <3
Blank
Report
5575813 tn?1452481085
06/16
I would love to do a survey and hope they are listening!! Thanks for thinking of me!!
Blank
Report
Avatar universal
06/16
Just a quick note to say hi!
I got a similar reply as well. Thank you for letting me know.
I hope it comes back!
Blank
Report
961574 tn?1520648103
06/16
I got asked too!  Lol!  I gave them your screen name :)
Blank
Report
790669 tn?1465189099
06/16
You're so sweet.  Thank you so much for your note!  I'm so nervous lol.  I've gotta be there at 8:30 am in the morning.  Eeekkk!!!  
I may have already done the survey.  I received the request in my email after I contacted them about the news feed.  You can send it to me just in case it's not the same one?  I hope everything is great with you all!!! <3
Blank
Report
4548024 tn?1590005019
06/16
def i hate this
Blank
Report
961574 tn?1520648103
06/16
I just don't understand why they just can't bring it back :(
Blank
Report
961574 tn?1520648103
05/16
We are trying to get people to go to the bottom of the page to contact us, and express that we would like the news feed to return
Blank
Report
790669 tn?1465189099
05/16
Thank you so much PB. How are you doing?  I hate this new crap.  It's so annoying and I miss all of my friends stuff. Ugh!!!
Blank
Report
961574 tn?1520648103
05/16
You're in my thoughts all the time, but especially today.
Blank
Report
4548024 tn?1590005019
05/16
You're in my thoughts all the time, but especially today.
Blank
Report
790669 tn?1465189099
05/16
Makes my heart smile to know you're doing better.  You know us... a huge garden lol.  We do need rain though, desperately.  If not we'll have to start pumping from the lake.  That's a job in itself.  What about you? :D
Blank
Report
790669 tn?1465189099
05/16
Just wanted to check in and see how you're doing!!!???!!  :D  I hope things are going well for you and your family.
Blank
Report
790669 tn?1465189099
04/16
AWw thank you so much PB!!!  Gosh I can't even begin to describe how I felt in that moment.  I was speechless.  I actually kind of still am. lol.   I always expect the worst and that was the best news ever!!!  
Blank
Report