Blank
Blank
Blank
Blank
Blank
Blank
Blank
Blank
Blank
Post It
Just a quick note to say hi!
You deserve a big bear hug!
You're in my thoughts all the time, but especially today.
Thank you for everything!
Welcome to our community!
You are in my thoughts and prayers.
Hope you feel better soon!
Congratulations! Time for a celebration...
Happy Birthday!
495284 tn?1333897642
12/14
Just a quick note to say hi!  Nice to your name back on the sidebar!!!  Hope all is well with you
Blank
Report
1434731 tn?1382725984
03/14
Just a quick note to say hi!   Thanks for accepting!  
Blank
Report
4548024 tn?1474842725
02/14
What did u get at Walgreens? You had to do a paternity test for your son, Im kinda lost,, sorry, Ya my mom has already bought a paternity test , they shipped 2 swabs to her one 4 baby one 4 my son. It was only like $300 so we didnt have to go to court
Blank
Report
4548024 tn?1474842725
02/14
You're in my thoughts all the time, but especially today.
Blank
Report
4548024 tn?1474842725
02/14
Just a quick note to say hi! Thanks for the comment i wrote u back under my status, Nice to meet you
Blank
Report
1418198 tn?1483281096
11/12
You are in my thoughts and prayers.
Blank
Report
388376 tn?1302015018
07/12
Hi haven't been on here in forever! So happy to see you have a baby) Congrats!!
Blank
Report
294043 tn?1354211546
06/12
Congratulations!  Enjoy your new life with the baby!
Blank
Report
Avatar universal
04/12
You deserve a big bear hug!
Hey your almost at 150 pounds =(
me 152 pounds at 32w 5d double sad face
=(   =( lol
Blank
Report
Avatar universal
04/12
Just a quick note to say hi!
Oops.....
I'm 31 weeks today not 30...=)
Blank
Report
Avatar universal
04/12
Just a quick note to say hi!
Hey I think we need to go shopping  for maternity clothing...Lol
30 weeks nothing fits... =(
Blank
Report
2086855 tn?1332784893
04/12
Thank you for responding, just a little bit nervous this go around because I miscarried in June of last year and we saw the heartbeat two days before we found out it stopped beating... It wad the worst experience of my life. I'm hoping and Praying for a healthy baby :) thank you again!!
Blank
Report
Avatar universal
03/12
Just a quick note to say hi!

Hey I just read my note and it doesn't make any sense.....so you could delete  lol

I think I'm spending too much time in the forum pregnancy 18-35 
I counted my posts and I think I have more than 10 posts in one day :( 
I think I have a problem lol :) 
Do you think theirs help for me some where in medhelp... Maybe another forum.....

Actually I was really anxious 2day cuz I did my 3hr glucose tolerance test 2days ago and i was waiting 4 the 3 hour glucose tolerance test results....hoping not to hear anything from my dr....
I think I'm off the hook 
Blank
Report
Avatar universal
03/12
Just a quick note to say hi!
I think I'm spending too much time in the forum pregnancy 18-35
I counted my posts and I think I have more than 10 posts in one day :(
It's think I have a problem lol :)
Do think theirs help some where in medhelp 4 me :)
Blank
Report
Avatar universal
03/12
Hi....
I hope you and your little one are doing okay....
Take care x
Blank
Report
1654570 tn?1364395883
03/12
You and your lil one will be extremely close! Sometimes it's better for the baby to have only one parent who will love them forever, instead of 2 who will fight all the time..xoxo
Blank
Report
1654570 tn?1364395883
03/12
Yeah, I come from family of girls, so I just know that my dad will be in seventh heaven:-)
My dh is very, very proud. So from now on there is going to be 2 girls (me and my kitty) and 2 boys;-)
Blank
Report
1654570 tn?1364395883
03/12
And Jaxsyn sounds beautiful and very original:-)
Blank
Report
1654570 tn?1364395883
03/12
Thank you, girl:-))) Congratulations for u2!!! Team Blue rocks!!!! xoxo
Blank
Report
294043 tn?1354211546
02/12
Do the dna test and get monetary support from him.  You will need it.  Good luck!
Blank
Report
294043 tn?1354211546
02/12
Doing it alone will be sooo hard!  Can you get some family support?  Can your partner help out at least financially?
Blank
Report
Avatar universal
02/12
Next appointment Monday 
I'm gonna ask how much he weights and measures  at 23 weeks 
I'm getting big :)
Don't know how much weight I gain since the last dr, visit..
Need to buy a scale lol
Blank
Report
Avatar universal
02/12
My bump is bigger than yours
I'm 23 weeks and I'm not that big either
I can't Waite for my next ultrasound
At 19 weeks my baby was 6 oz
Hopefully now his about a 1lb or more
I don't feel heavy at all......
Has your belly button pop out yet
Blank
Report
Avatar universal
02/12
Did u had too much sugar before your 3d ultrasound?
Lol :)
Sorry to hear that you could get any pictures of your baby during the 3 d ultrasound
You should have ask for a video
Happy to hear that your baby is healthy
Blank
Report
Avatar universal
02/12
Just a quick note to say hi!
I try to send you a message
I wanted to add you in list of friend but it did allowed me to send you a message
Babyiish
Blank
Report
318181 tn?1336447096
01/12
No name picked out yet. We've come up with a small list of names we both kinda like, but haven't made a decision yet. It took us a long time to decide on our daughter's name, so we might have the same issue this time. LOL! As for movement, I'm feeling little kicks now. Initially, I felt little pops or bubbles, then about one or two weeks ago, I started to feel more kicks/jabs...not very strong, but definitely noticeable. This is my second pregnancy, though, and they say it's easier to feel the second time around. So no worries, you'll start feeling him soon! :-)
Blank
Report
973741 tn?1342346373
01/12
With my first baby, my doc and everyone kept asking me if I was feeling kicks.  I didn't think I was---  I was about as far as long as you when I glanced down at my belly and the whole thing shifted!!  I saw the baby move before I knew I was feeling it.  It doesn't feel like what you think but once you see/feel it . . . it is probably the coolest thing in the whole world!!  Enjoy---  you'll feel/see it soon enough!
Blank
Report
877372 tn?1326820160
01/12
Thank you. Deff hoping this one sticks. I'm so excted I can barely can contain myself. Me and hubby are already talking about the nursery lol. Congrats on your little one. Wishing you a healthy 6 months left in your pregnancy.
Blank
Report
1726707 tn?1362534538
01/12
Thank you for hopefully we will DH is coming he has not been at any maybe that will encourage them
Blank
Report
1840402 tn?1355436165
01/12
Congratulations! a little boy,so much more fun :)
Blank
Report
1654570 tn?1364395883
01/12
Congratulations!!!! You must be so proud and happy:-)))
Praying for your lil one!
Joanna
Blank
Report
1670004 tn?1333868441
01/12
Congratulations! I am having my lil guy in a few weeks
Blank
Report