Pregnancy 35+ Community
My first BETA at 12 dpo
About This Community:

Our Pregnancy Support Forum is for women 35 years and older. This is where you can communicate with other women who share your interest in pregnancy and childbirth issues. This forum is not monitored by medical professionals.

Font Size:
A
A
A
Background:
Blank
Blank
Blank
Blank Blank

My first BETA at 12 dpo

Well ladies,

I finally got my results......

HCG 115
Progesterone 60

These numbers sound great to me!!! I am sooooo happy!! What do you guys think??? I will go back on Friday to see if they doubled!!!
Related Discussions
16 Comments Post a Comment
Blank
503649_tn?1304361066
This is such good news for you.  I just know Baby Cooper will keep this little bean safe and sound and I hope you have a wonderful 9 months.  Just keep praying and trust in the Lord and you all should be just fine.

Love,
Debbie
Blank
667409_tn?1309155783
Those numbers sound great! At 12 DPO you're not even to the day of your missed period yet, right? And already hcg over 100! Excellent. I'm so thrilled...I just know that things are going to go great for you and this new little baby!

Tricia
Blank
229760_tn?1291471470
Thanks ladies!! I am soooo happy. Can't wait until Friday, to do my second Beta!!!
Blank
294043_tn?1354211546
115 at 12 dpo sounds like a high number.  Congrats!
Blank
557405_tn?1276722099
Yep, those numbers look good for 12 dpo! I think this is a sticky one! So, what mountain were you on, I need to take a trip. LOL.
Blank
377493_tn?1356505749
Way higher then mine have ever been, even at 14 and 15 DPO.  Great starting point Rachel...and I can't wait to hear that second set...this little bean is sticking around!!!!
Blank
480331_tn?1310407129
Yes!!!!!  They look perfect and even a little high!!  I'm so happy for you right now!  Pam
Blank
693804_tn?1304724074
First off congratulations on your BFP!!  Those numbers are great! I wish you all the best. Here's to a healthy and happy pregnancy.

      ((hugs))
          Lori
Blank
171867_tn?1271047748
congrats on the bfp!!!!!!!!!!!!!!! and great numbers! I wish you a happy and healthy nine months..yay!
Blank
121828_tn?1333468091
OH yes, Fantastic. I am elated for you. Many angels watching over you and your new little one :)
Blank
Avatar_f_tn
How exciting and your numbers are excellent! What a perfect gift for the holidays : )
Blank
182926_tn?1273015992
They sound great.  Congrats Maybe Twins..  LOL
Blank
296076_tn?1371338074
OMG those numbers are FANTASTIC!!!!   what a merry christmas for you!!!
Blank
475404_tn?1286508624
Excellent!! Very happy and excited for you!!!
Blank
148691_tn?1260198503
Oh man!!!! Rache! your numbers sound GGGRRRREAT!!! I think with Maddie at 14 dpo I was about that! lol... maybe you're carrying twins.....?!?!?!?!?! ;)))

BIG HUG TO YOU GIRLIE!
Blank
229760_tn?1291471470
You guys and the twin thing!!!!  To answer some of your questions, yes I am on a progesterone sumplement. I have been taking a 200mg of Prometrium since 3 dpo. I am sooo nervous to do my second beta tomorrow!!
Blank
Post a Comment
To
Blank
Weight Tracker
Weight Tracker
Start Tracking Now
Pregnancy 35+ Community Resources
RSS Expert Activity
469720_tn?1388149949
Blank
Abdominal Aortic Aneurysm-treatable... Blank
Oct 04 by Lee Kirksey, MDBlank
242532_tn?1269553979
Blank
The 3 Essentials to Ending Emotiona...
Sep 18 by Roger Gould, M.D.Blank
242532_tn?1269553979
Blank
Control Emotional Eating with this ...
Sep 04 by Roger Gould, M.D.Blank
Top Pregnancy Answerers
134578_tn?1404951303
Blank
AnnieBrooke
OR
Avatar_f_tn
Blank
chloegc1023
Avatar_f_tn
Blank
libellula
9536744_tn?1414125631
Blank
kelley_bump
Avatar_f_tn
Blank
Star3789
Avatar_f_tn
Blank
feg90